עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
ARIXXX

כותב פה יומן בעיקר, להתמודד עם החיים. ובנוסף מתרגם טקסטים על כל מיני נושאים שמעניינים אותי, ואולי אתחיל איזה סיפור...

ברוכים הבאים
חברים
Ghost Dogיונה אלוןיוסף רוטשטייןedyaפמיניסטיתאורין
hopelessLupoSolitarioאיירודניאלידוןjenna
Meshimariselaניקי24all by myselfאופק ורינתdaniel_blog
SuperGirl1שארלוטחגית הלתיאוoceanשאריות של החיים
אנונימיתבנאלalison&jess
עוד חוזר הניגון
עוד חוזר הניגון שזנחת לשווא
והדרך עודנה נפקחת לאורך
וענן בשמיו ואילן בגשמיו
מצפים עוד לך, עובר אורח

והרוח תקום ובטיסת נדנדות
יעברו הברקים מעליך
וכבשה ואיילת תהיינה עדות
שליטפת אותן והוספת ללכת

שידיך ריקות ועירך רחוקה
ולא פעם סגדת אפיים
לחורשה ירוקה ואישה בצחוקה
וצמרת גשומת עפעפיים.

נתן אלתרמן
האמונה מעבר להיגיון

Deep in the human unconscious is a pervasive need for a
logical universe that makes sense. But the real universe is always one step beyond logic
--------------------------------------------
Whether a thought is spoken or not it is a real thing and has powers of reality


― Frank Herbert, Dune

יש לך רעיון טוב לפתרון בעיית השילט-הון?

23/08/2017 15:40
ARIXXX
רבים וטובים שאלוני בעבר, ומה הפתרון שלך? יש לך רעיון יותר טוב? אז אולי הגיע הזמן לחדד את הפתרונות שלא יהיה ספק תמיד יש פתרונות, לכל בעיה השם המציא מגוון פתרונות. אלו ששואלים בדרך כלל אינם מעוניינים בפתרונות, בדרך כלל אותם אלו ששואלים הם שכירי עט בתשלום משלמי המיסים, שכל מטרתם היא אותה נוסחה ישנה של הפרד ומשול ברמות הקבוצות שמנסות להתאגד תחת עול השלטהון. אז כאן בבלוג הזה להבדיל מפלטפורומות אחרות אותן נטשתי מזמן, אפשר ורצוי וכך אעשה אדבר על פתרונות: 

1. כן בניגוד לדעה הפופוליסטית הדמגוגית הרווחת - אפשר רצוי וכדאי ליצור דמוקרטיה כשרה, לא השיקוץ הזה שהמציאו וממציאים לנו בכל מיני חקיקות לפי תאוותו של פריץ כזה או אחר, אלא דמוקרטיה כזו שתאגד את מגוון דעותיו של העם. כן כמו בימי יוון הקלאסית, לקחת את העם להושיב אותו בכיכר העיר ולערוך הצבעות. איפה יהיה אתר זה? נכון באינטרנט, זה יכול לבוא בצורת שאלונים מוכנים שנוסחו על ידי האנשים עצמם, מחקיקה ועד בחירות. ברמה העירונית, הקהילתית המדינית הכלכלית, בכל נושא.

2. לייבניץ - היכן שיש יותר אור יש פחות חושך. מובן מאליו לא? קחו שני רחובות, באחד שימו פנס באחר לא, להיכן יילך הרוצח לבצע את זממו? האור שלנו הוא משקיפים על השלטון, סטודנטים, חיילים שירות לאומי, עובדי עבודות שירות,כן ממש כמו בבתי המשפט בארה"ב חבר מושבעים תקראו להם. 

3. כינונה של מערכת איכות מינימלית שתעמוד בסטנדרטים של ISO עם הסבה לרמה הפוליטית שלטהונית.הקצאת תקציבים למבקר המדינה לנושא זה, כמובן מבקר לא יכול להתמנות על ידי כנסת ישראל. כל תחילה של תנועה לכיוון זה תפריח שינוי. 

הנה לכם בקווים כלליים וללא פירוט שלושה פתרונות, רק כדי לבוא ולומר, כן יש פתרונות, איפה הבעיה: אף אדם בעל כוח לא יקבל על עצמו לאבד את הכוח שיש בידיו, הוא או הם יעדיפו לשמור על הסטאטוס קוו מזעזע ככל שיהיה. ככה שאין מה להתעמק בפתרונות הללו כלל או להוציא עליהם אנרגיה או משאבים מעבר לעובדה שהם קיימים. 

התנועה לא תבוא מלמעלה, מנעמי השלטון מעוורים את עיניי היושבים בגן הוורדים, מנעמי השלטון והשלדים בארון. נכון, גם בסדום היה איזה צדיק, אבל סדום חרבה, ונכון להיום, נראה שאם יבוא שינוי הוא יבוא באותה הצורה, נקווה שיבוא כך או כך.  
edya
כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה:

שלוש עשרה עיקרים

הֲרֵינִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה בִּשְׁלֹשָׁה עָשָׂר עִקָּרִים שֶׁל הַתּוֹרָה הַקְּדוֹשָׁה:

(א) שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא נִמְצָא וּמַשְׁגִּיחַ,

(ב) וְהוּא אֶחָד,

(ג) וְאֵין לוֹ גּוּף וְאֵין לוֹ דְּמוּת הַגּוּף,

(ד) וְהוּא קַדְמוֹן לְכָל קְדוּמִים,

(ה) וְאֵין עֲבוֹדָה לְזוּלָתוֹ,

(ו) וְיוֹדֵעַ מַחְשְׁבוֹת בְּנֵי אָדָם,

(ז) וְשֶהַנְּבוּאָה אֱמֶת,

(ח) וְשֶׁמֹּשֶׁה רַבֵּינוּ עָלָיו הַשָּׁלוֹם הוּא אֲדוֹן
לְכָל הַנְּבִיאִים,

(ט) וְשֶׁהַתּוֹרָה כֻלָּהּ נְתוּנָה מִן הַשָּׁמַיִם,

(י) וְשֶׁלֹּא תִּשְׁתַּנֶּה בְּשׁוּם זְמַן חַס וְשָׁלוֹם,

(יא) וְשֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַעֲנִישׁ
לָרְשָׁעִים וּמְשַׁלֵּם שָׂכָר
טוֹב לַצַּדִּיקִים,

(יב) וְשֶׁיָּבוֹא מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ,

(יג) וְשֶׁהַמֵּתִים עֲתִידִים לִחְיוֹת,

יֶהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבֹתֵינוּ שֶׁתָּכֹף יִצְרֵנוּ לַעֲבוֹדָתֶךָ כָּל יְמֵי חַיֵּינוּ תָּמִיד,
אָמֵן כֵּן יְהִי רָצוֹן:
אמת

שְׁמַע, יִשְׂרָאֵל: ה' אֱלוהֵינוּ, ה' אֶחָד.
וְאָהַבְתָּ, אֵת ה' אֱלהֶיךָ, בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ, וּבְכָל מְאדֶךָ. וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, אֲשֶׁר אָנכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם עַל לְבָבֶךָ. וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ, וְדִבַּרְתָּ בָּם, בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ, וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ. וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת, עַל יָדֶךָ; וְהָיוּ לְטוטָפת, בֵּין עֵינֶיךָ.
וּכְתַבְתָּם עַל מְזֻזוֹת בֵּיתֶךָ, וּבִשְׁעָרֶיךָ.
הָיָה, אִם שָׁמעַ תִּשְׁמְעוּ אֶל מִצְו‍תַי, אֲשֶׁר אָנכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם, הַיּוֹם לְאַהֲבָה אֶת ה' אֱלהֵיכֶם, וּלְעָבְדוֹ, בְּכָל לְבַבְכֶם, וּבְכָל נַפְשְׁכֶם. וְנָתַתִּי מְטַר אַרְצְכֶם בְּעִתּוֹ, יוֹרֶה וּמַלְקוֹשׁ; וְאָסַפְתָּ דְגָנֶךָ, וְתִירושְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ. וְנָתַתִּי עֵשֶׂב בְּשָׂדְךָ, לִבְהֶמְתֶּךָ; וְאָכַלְתָּ, וְשָׂבָעְתָּ.
הִשָּׁמְרוּ לָכֶם, פֶּן יִפְתֶּה לְבַבְכֶם; וְסַרְתֶּם, וַעֲבַדְתֶּם אֱלוהִים אֲחֵרִים, וְהִשְׁתַּחֲוִיתֶם, לָהֶם. וְחָרָה אַף ה' בָּכֶם, וְעָצַר אֶת הַשָּׁמַיִם וְלא יִהְיֶה מָטָר, וְהָאֲדָמָה, לא תִתֵּן אֶת יְבוּלָהּ; וַאֲבַדְתֶּם מְהֵרָה, מֵעַל הָאָרֶץ הַטּובָה, אֲשֶׁר ה', נותֵן לָכֶם.
וְשַׂמְתֶּם אֶת דְּבָרַי אֵלֶּה, עַל לְבַבְכֶם וְעַל נַפְשְׁכֶם; וּקְשַׁרְתֶּם אתָם לְאוֹת עַל יֶדְכֶם, וְהָיוּ לְטוֹטָפות בֵּין עֵינֵיכֶם. וְלִמַּדְתֶּם אתָם אֶת בְּנֵיכֶם, לְדַבֵּר בָּם, בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ, וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ.
וּכְתַבְתָּם עַל מְזוּזוֹת בֵּיתֶךָ, וּבִשְׁעָרֶיךָ. לְמַעַן יִרְבּוּ יְמֵיכֶם, וִימֵי בְנֵיכֶם, עַל הָאֲדָמָה, אֲשֶׁר נִשְׁבַּע ה' לַאֲבתֵיכֶם לָתֵת לָהֶם כִּימֵי הַשָּׁמַיִם, עַל הָאָרֶץ.
וַיּאמֶר ה', אֶל משֶׁה לֵּאמר. דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם, וְעָשׂוּ לָהֶם צִיצִת עַל כַּנְפֵי בִגְדֵיהֶם, לְדורתָם, וְנָתְנוּ עַל צִיצִת הַכָּנָף, פְּתִיל תְּכֵלֶת. וְהָיָה לָכֶם, לְצִיצִת, וּרְאִיתֶם אותוֹ וּזְכַרְתֶּם אֶת כָּל מִצְו‍ות ה', וַעֲשִׂיתֶם אתָם; וְלא תָתוּרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם, וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם, אֲשֶׁר אַתֶּם זנִים, אַחֲרֵיהֶם. לְמַעַן תִּזְכְּרוּ, וַעֲשִׂיתֶם אֶת כָּל מִצְו‍ותָי; וִהְיִיתֶם קְדשִׁים, לֵאלהֵיכֶם. אֲנִי ה' אֱלהֵיכֶם, אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם, לִהְיוֹת לָכֶם, לֵאלהִים: אֲנִי, ה' אֱלהֵיכֶם.